Nintendo logotype

Det er aldrig sjovt, når noget går i stykker, mindst af alt ens elskede spilkonsol, men indimellem sker det, desværre. Herunder findes information om garanti og service.

De fleste problemer kan du selv løse.

I mange tilfælde er der ikke nogen egentlig fejl på produktet, selv om det virker sådan. For at undgå at indsende dit produkt unødvendigt, anbefaler vi dig at tjekke følgende fejlsøgningsguider/betjeningsmanualer.

Finder du ikke hjælp i ovenstående guides, anbefaler vi vores FAQ, som vi opdaterer løbende.

Med garanti

Hvis dit Nintendo-produkt ikke fungerer på grund af en produktionsfejl, har du mulighed for at aflevere produktet til reparation i butikken, hvor du har købt det. Forudsætningen er, at det sker inden for garantiperioden og at kvitteringen kan fremvises. Udfyld venligst dette skema til at vedlægge produktet.

Uden garanti

Hvis skaden ikke er sket på grund af produktionsfejl, eller hvis garanti-perioden er udløbet, kan du mod betaling få dit Nintendo-produkt repareret af vores serviceafdeling Bergsala Service Center. Udfyld da serviceformularen herunder på samme side for at få mere information. Har du allerede været i kontakt med vores serviceafdeling og skal til at indsende dit produkt til reparation, bedes du venligst udfylde dette skema og vedlægge det produktet.

Genbrug og miljøansvar

Kassering af udtjente Nintendo-produkter må ikke ske sammen med det almindelige husholdningsaffald, men skal kasseres som elektronikaffald efter de regler, der gælder i din kommune.

Læs mere om hvordan du håndterer produkter og batterier, der har nået afslutningen af sin livscyklus.

Se mere information om affald her!

amiibo dr. Mario