Problem med eShop-kort eller eShop-kode
Kortet er beskadiget, jeg kan ikke læse koden.
Ikke noget problem, send os et foto af kodekortet. Det er vigtigt, at hele siden med koden er synlig på billedet. Send foto til service@bergsala.dk, så beder vi Nintendo om at forsøge at genskabe koden. Bemærk venligst, at dette håndteres af Nintendo og det kan tage lidt tid, før vi kan svare dig.
Koden virker ikke! Jeg får bare en fejlkode.
Vær opmærksom på, at en kode, der anvendes i Nintendo eShop, skal være fra samme region som din Nintendo Account. Du kan altså ikke bruge fx en amerikansk kode til en dansk konto, det samme gælder valuta. Betalingskort skal have samme valuta som din valgte region. Har du tjekket, at dette er gældende og det fortsat ikke fungerer, kan du sende et foto af koden til os på service@bergsala.dk, så ser vi på sagen.
Jeg modtog aldrig den kode, der skulle være en del af mit digitale køb.
Koder, der uddeles i forbindelse med digitale køb, sendes til samme e-mailadresse som købskvitteringen og sendes ofte i en separat mail. Vær opmærksom på, at det kan tage lidt tid, inden koden udsendes. Normalt modtager man først kvitteringen og sidenhen koden. Husk at tjekke dit spamfilter, at koden ikke er havnet her. Modtager du fortsat ikke koden, kan du kontakte os på service@bergsala.dk.Vedhæft gerne købskvitteringen og vær opmærksom på, at du skal maile os fra samme e-mailadresse, som din konto er knyttet til, så ser vi nærmere på sagen.